Mindent Kapni Webáruház logo

Panasonic KX-NS500 telefonközpont

Cikkszám: 113648
Kapható hűségpont: 2002
Kiszerelés: db
Ingyenes szállítás
200 240 Ft

KX-NS500 alapkabinet

Az Ön cégénél is kiváló minőségű kommunikációs technológiára van szükség? Olyan megoldásra, amely támogatja a napi működést és képes együtt nőni a vállalattal? Olyan kivételesen megbízható rendszerre, amely kedvező áron beszerezhető és gyorsan telepíthető?

Ha így van, a Panasonic új KX-NS500 egységes kommunikációs platformja a tökéletes megoldás az Ön számára!

Az intelligens hibrid alközpont költséghatékony hagyományos rendszer max. 250 fős vállalatok számára. Rugalmasan, a konkrét követelményekhez igazodva konfigurálható és bővíthető.

A fejlett funkcionalitású KX-NS500 alapkiépítésben hat analóg fővonallal és 18 mellékállomással rendelkezik, amelyek száma bővítőegységekkel 288-ra növelhető. Beépített alkalmazásokkal (call center megoldás, mobil megoldás és hangposta rendszer) javítja a munkavégzés rugalmasságát és hatékonyságát, és növeli az ügyfél-elégedettséget.

A KX-NS500 akkor is ideális választás, ha IP-kommunikációs megoldásra kíván átállni. Az új platformmal gyorsan és egyszerűen végrehajthatja a migrációt vagy kibővítheti meglévő hagyományos rendszerét.

Bevált megoldások sokféle iparág számára

  • Vendéglátóipar: A vendéglátóiparban a személyzetnek hatékony és folyamatosan rendelkezésre álló kommunikációs megoldásra van szüksége a kimagasló ügyfélkiszolgáláshoz. A KX-NS500 mind két szempontnak megfelel. Az átfogó rendszerfelügyeletnek, a PC-integrációnak és a vállalat egészére kiterjedő mobil kommunikációnak köszönhetően a felhasználók hatékonyabban dolgozhatnak, mint korábban bármikor, vendégeiknek pedig a lehető legkényelmesebb kiszolgálásban lehet részük.

Vendéglátóipar támogatása

  • Egészségügy: Az egészségügyben kritikus fontosságú a világos, egyértelmű kommunikáció. A KX-NS500 révén a személyzet könnyen kezelhető technológiához férhet hozzá, és tartózkodási helytől függetlenül, folyamatosan kapcsolatban maradhat az egészségügyi személyzet más tagjaival, az orvosokkal és a betegekkel. A rendszer hasznos tulajdonsága, hogy jól integrálható a meglévő betegellátási alkalmazásokkal, pl. vészhívó rendszerekkel.

Egészségügy támogatása

  • Irodai környezetek: Az irodai funkciók támogatására a vállalat minden szintjén tökéletes KX-NS500 a mobiltelefonokat és az asztali telefonokat is támogatja, és jól konfigurálható hangpostarendszerrel gondoskodik róla, hogy a munkatársak bármilyen helyszínen elérhetők legyenek. Mindezek együtt javítják a funkcionalitást, csökkentik a költségeket, egyszerűsítik az adminisztrációt és magasabb szintre emelik az ügyfelek kiszolgálását.

Irodai környezetek támogatása

A telefonközpont főbb jellemzői

Beépített automata kezelő

A KX-NS500 standard jellemzője, hogy a kérés jellege alapján, a hangvezérelt hívásirányítás (call routing) segítségével összekapcsolja a hívó felet a megfelelő szervezeti egységgel vagy kezelővel. A kezelő távolléte esetén hangüzenet hagyására kéri fel az ügyfelet. Így Ön soha nem szalaszt el egyetlen hívást sem, és az ügyfél is mindenkor az elvárt kiszolgálásban részesül.

Beépített automata kezelő

Továbbfejlesztett hangposta

Hangpostarendszerré bővítve a KX-NS500 összesen 24 csatorna egyidejű rögzítésére és 400 órányi üzenet tárolására képes. A rendszer e-mailben értesíti a felhasználókat az új hangüzenetek érkezéséről. Az üzenetek csatolt fájlként is fogadhatók és továbbíthatók. Azokról a nem fogadott hívásokról is lehet e-mail értesítést kérni, amelyeknél az ügyfél nem hagyott üzenetet, így a felhasználó gyorsan felveheti a kapcsolatot a hívóval.

Továbbfejlesztett hangposta

Beszélgetések automatikus rögzítése és biztonsági mentése

A problémák megértéséhez és az ügyfélszolgálat fejlesztési lehetőségeinek azonosításához lényeges, hogy a vállalat hozzá tudjon férni a korábbi beszélgetésekhez. A KX-NS500 hangposta funkciója felhasználható az ügyfélbeszélgetések automatikus rögzítésére. A hangfelvétel automatikusan USB-memóriára vagy az interneten keresztül külső szerverre menthető.

Beszélgetések automatikus rögzítése

Call Center megoldás

Egy kisebb méretű call center a kis- és középvállalatoknál is javítja a működés hatékonyságát. A KX-NS500 fejlett hívásirányítási funkciójával a felhasználó külső CTI szerver nélkül is csatlakozhat a call centerhez.

Automatikus hangos állapotjelentés

Ha a hívó fél hangos tájékoztatást kap arról, hányadik a sorban, könnyebben eldöntheti, hogy vár, üzenetet hagy, vagy megszakítja a hívást. Így jobb benyomást szerez a vállalatról és elégedett lesz a kapott szolgáltatással.

 Automatikus hangos állapotjelentés

Communication Assistant (CA)

A könnyen kezelhető, PC-alapú alkalmazáscsomag szerverrel vagy anélkül is használható „point-and-click” jellemzői fokozzák a kommunikáció hatékonyságát. Ilyen jellemzők pl.: hívás indítása testre szabható névjegyzékben történő keresés alapján; távoli dolgozók vagy fiókirodák telefon- vagy PC-státusának megtekintése PC-n; ügyféltalálkozók kezelése és visszaigazolása; a kollégákkal folytatott kommunikáció legmegfelelőbb eszközének kiválasztása az irodán kívülről, softphone-on keresztül.

CA Basic Express/CA Pro: Az egyéni produktivitásért

  • A felhasználó egyszerűen kezdeményezheti a hívást: csupán ki kell keresnie a kívánt személyt a testre szabható névjegyzékből. A távoli irodák vagy fiókok dolgozói által használt PC-k és telefonok állapota asztali PC-ről ellenőrizhető.

CA Operator Console: Kezelők és recepciósok számára

  • A hívásvárakoztatás és -átirányítás egyszerű egérművelettel (drag-and-drop) végrehajtható a grafikus felületen. Több telephely támogatása egységes hálózati működés (one-look networking) esetén.

CA Supervisor: Csapatok és vezetők számára

  • A supervisorok egyszerű egérműveletekkel, valós időben figyelhetik a beállított mellékállomás-csoportok teljesítményét és a telefonbeszélgetésekbe való belehallgatással és hívások átvételével felügyelhetik a kezelők munkáját.

Microsoft Exchange Server integráció

Ha a hálózatra CA szerver is van telepítve, a felhasználó integrálhatja a Microsoft Exchange naptáradatait a CA Clienttel. Ha a Microsoft Exchange Servert integrálják a CA Clienttel, akkor a felhasználó jelenléti adatai automatikusan az Exchange naptár tartalmának megfelelően változnak.

Microsoft Exchange Server integráció

Vezeték nélküli használat

Ha cége dolgozói az irodában és otthonról is dolgoznak, ideálisan tudja hasznosítani a KX-NS500 vezeték nélküli képességeit. A többcellás DECT-rendszer különféle vezeték nélküli jellemzőket is kínál, pl. biztosítja a vezeték nélkül telefonálás lehetőségét a mellékállomásokon, így Ön bárhol és bármikor elérheti a lefedettségi területen belül tartózkodó felhasználókat.

Mobiltelefon-integráció

  • Ezután nem kell több telefonszámot tárolnia a mobiltelefont is használó személyek eléréséhez. A KX-NS500 külön jellemzővel támogatja a mobiltelefonok és az okostelefonok integrálását az irodai kommunikációs hálózatba. Így a mobil végponti eszközök (pl. okostelefonok és softphone-ok) is normál irodai mellékállomásként működhetnek - és felhasználójuk mobil eszközén kezdeményezhet és fogadhat hívásokat, és igénybe veheti a rendszer rövid hívószámait.

Asztali telefon és softphone használata ugyanazzal a telefonszámmal

  • Egységes mellékszám: Az irodai asztali telefon és egy okostelefon-alapú softphone egymáshoz rendelése esetén mindkét telefon ugyanazzal a mellékszámmal hívható. A társított telefonok között egyetlen gombnyomással átirányíthatók a hívások. Így az ügyfelek egyetlen számon elérhetik a felhasználót.

Egységes mellékszám

Többcellás DECT-rendszer

  • Többcellás DECT-rendszer használata esetén vezeték nélküli mellékállomáson keresztül is folytathat beszélgetést, ha elhagyja íróasztalát, vagy változtatja helyét az irodában, a gyárban, a raktárban, vagy más nagy kiterjedésű létesítményben.

Többcellás DECT-rendszer

Egyidejű hívásfogadás az azonos csoporthoz tartozó telefonokon

  • Külső hívás ICD csoportban: Akár négy mobiltelefon is beállítható ICD (Incoming Call Distribution) csoportba a csoport felé kezdeményezett hívások fogadására. Ilyenkor az iroda adott mellékére érkező hívások egyidejűleg mobiltelefonokon is fogadhatók, és a fő kapcsolattartó távollétében a csoport más tagjai is kezelhetik a hívásokat.

Egyidejű hívásfogadás

A hívás hívótávolságának kibővítése

  • IP-cellaállomás: IP-cellaállomással LAN-on keresztül lehet csatlakozni az alközponthoz. Ha a munkahelyén működik LAN-hálózat, akkor IP-cellaállomáson keresztül is kommunikálhat távoli helyszínekkel, pl. fiókirodákkal - ezzel is fokozva a működés hatékonyságát. Ha nincs LAN-hálózat, akkor jelismétlő segítségével bővítheti ki a hívások hatótávolságát az irodán belül. Igazítsa a hívások hatótávolságát üzleti igényeihez!

IP-cellaállomás

További jellemzők

  • 6 CO
  • 16 SLT CID
  • 2 DLC
  • 2 PFT
  • 2 port DISA
Márka Panasonic
Típus hibrid telefonközpont

Szállítási és fizetési módok

1. Futárszolgálat háztól házig

  • A rendelt termékek összértéke 0-14.999 Ft-ig: 1250 Ft
  • 15.000-24.999 Ft-ig: 625 Ft
  • 25.000 Ft felett ingyenes a szállítás
  • Fizetési mód: utánvét (készpénzben a futárnál)  vagy előre utalás. Az utánvétbeszedésnek nincs extra költsége.

2. Foxpost csomagterminálok

  • A rendelt termékek összértéke 0-14.999 Ft-ig: 640 Ft
  • 15.000-24.999 Ft-ig: 540 Ft
  • 25.000 Ft felett ingyenes a szállítás
  • Fizetési mód: előre utalás

3. személyes átvetel az egri irodánkban

  • Nincs szállítási költség
  • Fizetési mód: előre utalás vagy készpénzzel a helyszínen

A fenti díjak bruttó összegek, tartalmazzák a 27%-os áfát. A feltüntetett díjakon kívül egyéb kezelési költséget nem számítunk fel.

További információk: Szállítási feltételek és tudnivalók