Mindent Kapni Webáruház logo

Kedves Vásárlónk!

Ügyfélszolgálat

Mindig nagy örömünkre szolgál és elégedettséggel tölt el bennünket, ha telefonon vagy emailben tudunk segíteni minden kedves vásárlónknak és érdeklődőnek. Kérjük azonban, hogy mielőtt írnak nekünk vagy felhívnak bennünket, először fussák át a leggyakrabban előforduló kérdéseket, mert azt tapasztaltuk, hogy az esetek többségében az ezen az oldalon leírt segítségnyújtással válaszokat kaphatnak kérdéseikre.

Amennyiben a fenti oldalakon nem találta meg az Önt érdeklő témát, vagy bármi egyéb kérdése, észrevétele van, kérjük ne habozzon, keressen bennünket az alábbi elérhetőségeken:

Telefonszám: +36 20/342-1511
Vezetékes telefon: +36 36/314-400
Emailcím: info[kukac]mindentkapni.hu

Az ügyfélszolgálat nyitva tartása: munkanapokon 8:30-16:00-ig.

További elérhetőségünk

Blog: Mindent Kapni Webáruház blogja
Facebook: Mindent Kapni Webáruház a Facebook-on
Twitter: Mindent Kapni Webáruház a Twitteren
Google+: Mindent Kapni Webáruház a Google Plus-on

Ha esetleg nem sikerülne megrendelését a weboldalon keresztül leadnia, kérjük küldje el vevőszolgálatunknak az alábbi adatokat (emailen, faxon, vagy diktálja be telefonon):

  • Termék(ek) cikkszáma, mennyisége, esetleges méret- és színvariációi
  • Szállítási név, cím
  • Számlázási név, cím (amennyiben eltér)
  • (Mobil)telefonszám, amelyen elérhető, ha kiszállításkor éppen nem tartózkodna a megadott szállítási címen
  • Emailcím, amelyre a megrendelés visszaigazolását elküldhetjük.

Ezután rögzítjük megrendelését a rendszerünkben és egy visszaigazoló emailt küldünk erről.

 

Van-e lehetőség a termékek személyes átvételére?

Természetesen, van lehetőség a megrendelés személyes átvételére. Az irodánk Egerben, a Pápay Sámuel utca 2. szám alatt található, ahol előzetes (telefonos, vagy email útján történő) egyeztetés után átvehetők a termékek. Ebben az esetben szállítási költséget nem számítunk fel. Irodánkhoz az útvonalat itt találja: Térkép

Mi a teendő, ha egy Ön által megrendelt ruhadarabnak nem lett jó a mérete?

Amennyiben túl nagy vagy túl kicsi lett a bakancs, cipő, vagy egyéb ruhadarab, természetesen van lehetőség méretcserére. Mindössze annyi a teendője, hogy felveszi velünk a kapcsolatot a fenti elérhetőségek egyikén, és az általunk megadott címre visszaküldi a vásárolt terméket. A termék átvétele után küldjük Önnek a megfelelő méretet. Az újraküldés költségét átvállaljuk, Önnek csak a visszaszállítás költségét kell fizetnie. Kérjük, hogy a terméket az eredeti csomagolásában, biztonságosan becsomagolva küldjék vissza, hogy az ne sérülhessen meg. Sérült, vagy egyéb módon viseltes terméket nem áll módunkban díjmentesen cserélni. Kérjük azt is vegyék figyelembe, hogy utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni, ezek átvételét megtagadjuk.

Van-e lehetőség becserélni a terméket egy más típusú termékre?

Természetesen, van lehetőség a cserére, ha valami miatt nem felel meg Önnek az adott termék. Mindössze annyi a teendője, hogy felveszi velünk a kapcsolatot a fenti elérhetőségek egyikén, és az általunk megadott címre visszaküldi a vásárolt terméket. Amennyiben a kiválasztott termék értéke kisebb, mint az eredeti terméké, akkor a különbözetet bármikor levásárolhatja webáruházunkban (a különbözetet nem áll módunkban visszautalni). Ha a választott termék drágább, mint az eredeti termék, akkor a különbözetet Ön átutalhatja a bankszámlánkra, vagy utánvéttel teljesítheti a csomag kézhezvételekor. Az utánvétes módszer választása esetén egy bruttó 300 Ft-os kezelési költséget felszámítunk. Kérjük, hogy a terméket az eredeti csomagolásában, biztonságosan becsomagolva küldjék vissza, hogy az ne sérülhessen meg. Sérült, vagy egyéb módon viseltes terméket nem áll módunkban díjmentesen cserélni. Kérjük azt is vegyék figyelembe, hogy utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni, ezek átvételét megtagadjuk.

További, gyakran felmerülő kérdésekre a válaszokat itt találja: Gyakori kérdések és válaszok

Mindent Kapni Webáruház
Mindent Kapni Webáruház logó