Mindent Kapni Webáruház logo

Gyakran feltett kérdések

Tisztelt látogatónk!

Az alábbiakban a leggyakrabban feltett kérdésekre adunk választ. Kérjük, fussák át ezt az oldalt, mielőtt emailt írnak vagy telefonálnak nekünk, hiszen ezzel időt tudnak spórolni. Bővebb segítségnyújtásért további válaszokat a Súgóban, illetve az Általános szerződési feltételek között talál. Ha mégsem találta meg az Önt érdeklő témát, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
 

K: Szükséges-e regisztráció a vásárláshoz?

V: A vásárláshoz nem szükséges regisztrálni, regisztráció nélkül is lehet megrendelést leadni. Természetesen a regisztrációnak vannak előnyei. Ha regisztrál, akkor annyival könnyíti meg a vásárlás folyamatát, hogy a program előre kitölti a számlázási és szállítási címeket vásárláskor. A regisztrációról bővebben itt olvashat.

Lap teteje

K: Szükséges-e megadnom minden adatot a vásárláskor? Pl. telefonszám?

V: A megrendelés leadásakor csak a legszükségesebb adatokra van szükségünk, úgymint szállítási név, cím (esetleg számlázási, ha eltér), telefonszám és emailcím. Pontos név és cím nélkül értelemszerűen nem tudnánk kiszállítani a csomagokat.
Az emailcím megadása az automatikus megrendelés-visszaigazolás miatt szükséges, valamint a későbbi esetleges kapcsolatfelvétel miatt. A jelenlegi törvények szerint addig nem is érvényes a megrendelés, amíg azt a webáruház emailen vissza nem igazolta. Az emailcímeket nem adjuk ki harmadik személynek.
A telefonszám azért szükséges, mert minden megrendelés kiküldése előtt telefonon egyeztetünk a kiszállításról. Ha nincs megadva olyan telefonszám, amelyen napközben el tudjuk érni, akkor nem küldjük ki a csomagot.
Nem kötelező kitölteni: megjegyzések, illetve hírlevélre, akciókra feliratkozás.

Lap teteje

K: Mi a teendő, ha egy általam megrendelt ruhadarabnak nem lett jó a mérete?

V: Amennyiben túl nagy vagy túl kicsi lett a bakancs, cipő, vagy egyéb ruhadarab, természetesen van lehetőség méretcserére. Mindössze annyi a teendője, hogy felveszi velünk a kapcsolatot az elérhetőségeink egyikén, és az általunk megadott címre visszaküldi a vásárolt terméket. A termék átvétele után küldjük Önnek a megfelelő méretet. Az újraküldés költségét átvállaljuk, Önnek csak a visszaszállítás költségét kell fizetnie. Kérjük, hogy a terméket az eredeti csomagolásában, biztonságosan becsomagolva küldjék vissza, hogy az ne sérülhessen meg. Sérült, vagy egyéb módon viseltes terméket nem áll módunkban díjmentesen cserélni. Kérjük azt is vegyék figyelembe, hogy utánvétes, vagy portósan feladott csomagokat nem áll módunkban átvenni, ezek átvételét megtagadjuk.

Lap teteje

K: Van-e lehetőség becserélni a terméket egy más típusú termékre?

V: Természetesen, van lehetőség a cserére, ha valami miatt nem felel meg Önnek az adott termék. Mindössze annyi a teendője, hogy felveszi velünk a kapcsolatot az elérhetőségeink egyikén, és az általunk megadott címre visszaküldi a vásárolt terméket. Amennyiben a kiválasztott termék értéke kisebb, mint az eredeti terméké, akkor a különbözetet bármikor levásárolhatja webáruházunkban (a különbözetet nem áll módunkban visszautalni). Ha a választott termék drágább, mint az eredeti termék, akkor a különbözetet Ön átutalhatja a bankszámlánkra, vagy utánvéttel teljesítheti a csomag kézhezvételekor. Az utánvétes módszer választása esetén egy bruttó 300 Ft-os kezelési költséget felszámítunk. Kérjük, hogy a terméket az eredeti csomagolásában, biztonságosan becsomagolva küldjék vissza, hogy az ne sérülhessen meg. Sérült, vagy egyéb módon viseltes terméket nem áll módunkban díjmentesen cserélni. Kérjük azt is vegyék figyelembe, hogy utánvétes, vagy portósan feladott csomagokat nem áll módunkban átvenni, ezek átvételét megtagadjuk.

Lap teteje

K: Van-e lehetőség a termékek személyes átvételére?

V: Természetesen, van lehetőség a megrendelés személyes átvételére. Az irodánk Egerben, a Pápay Sámuel utca 2. szám alatt található, ahol előzetes (telefonos, vagy email útján történő) egyeztetés után átvehetők a termékek. Ebben az esetben szállítási költséget természetesen nem számítunk fel. Irodánkhoz a térképet itt találja.

Lap teteje

K: Ruhaneműt szeretnék vásárolni. Mi a nekem megfelelő méret?

V: A méretek kiválasztásánál segítséget nyújthat a mérettáblázatunk. Ha mégsem tudná eldönteni, mi az Önnek való méret, javasoljuk, hogy mérje meg saját magát, és mi az Önnek leginkább megfelelő méretet fogjuk elküldeni. Ehhez az alábbi adatokra lenne szükségünk:

  • Nadrág esetén: külső lábhossz, derékbőség, csípőbőség
  • Ing, mellény, zubbony, kabát esetén: vállszélesség, karhossz, mellbőség, háthossz, nyakbőség
  • Fehérnemű esetén (pl. fürdőruha, bikini): mellbőség, mellkas körfogata (a mell alatt), kosárméret, csípőbőség
  • Cipő, bakancs esetén: talphossz (saroktól a leghosszabb lábujj végéig)

Általában az a legegyszerűbb, ha egy jelenleg is viselt, kényelmes ruhadarabot mér meg, és annak a méreteit küldi el nekünk.

Lap teteje

K: Hogyan tudok fizetni a megrendelésemért?

V: Alapesetben utánvéttel küldjük a csomagokat, így mindig a kézbesítéskor, a futárnak kell kifizetni a megrendelés értékét, készpénzben. Van lehetőség még előre utalásra is: ekkor Ön a bankszámlánkra utalja a pénzt, és mi annak beérkezése után küldjük a csomagot. Bővebben itt olvashat: fizetési módok.

Lap teteje

K: Megkaptam az értesítést, hogy elküldték a csomagomat. Pontosan mikor kapom kézhez?

V: Mindig aznap szoktuk kiküldeni az értesítéseket, amelyik napon a csomagot átadtuk a futárnak. A futárszolgálat mindig a következő munkanapra vállalja a csomag kiszállítását (tehát, ha pl. szerdán adtuk fel a csomagot, akkor csütörtökön kapja kézhez, de ha mondjuk pénteken adtuk fel, akkor hétfőn megy a futár). A futárok általában munkaidőben viszik a csomagokat (8:00-17:00), ennél pontosabb időpontot nem tudunk mondani. A kiszállítás ideje nagyban függ a futár aznapi forgalmától, útitervétől, stb. Határozott időpontra történő szállítást emiatt sajnos nem tudunk garantálni. Van azonban lehetőség 12 óra előtti, illetve 10 óra előtti kézbesítésre, de ennek díját nem tartalmazza a webáruházunk által felajánlott kedvezményes szállítási költség. Ez a pótdíj függ a csomag súlyától és méretétől, esetenként akár többezer forint is lehet. Bővebb információkért kérjük olvassa el a szállítási feltételek oldalunkat.

Ha mindenképp pontosan szeretné tudni, hogy az Ön futárja mikor fog kézbesíteni, kérjük a kézbesítés napjának reggelén keresse a futárszolgálat ügyfélszolgálatát, ahol bővebb felvilágosítást tudnak adni Önnek. A szállítási nevet és címet fogják kérdezni, bizonyos esetben a fuvarlevélszámot, melyet az előző nap emailben elküldtünk Önnek.

Lap teteje

K: Nem biztos, hogy kézbesítéskor pont otthon leszek. Mit tehetek?

V: Webáruházunkban van lehetőség külön szállítási és számlázási címet megadni. A futárszolgálat általában munkaidőben szokott kiszállítani. Ha Ön dolgozik, akkor érdemesebb a csomagot a munkahelyére kérnie. Természetesen nagyobb küldemények (pl. kerti grillek) esetén nem biztos, hogy ez a legmegfelelőbb megoldás az Ön kényelme szempontjából. Ekkor érdemesebb egy családtagot vagy szomszédot megbízni az átvétellel. Ha valahogy mégis elkerülték egymást a futárral, akkor a futár kapcsolatba fog Önnel lépni telefonon (ha megadta a telefonszámát), és egy alkalmas második időpontot tud vele egyeztetni.

Kérjük vegye figyelembe, hogy a futárszolgálat csak kétszer tesz kísérletet a kézbesítésre, ezután a csomagot visszajuttatja hozzánk.

Lap teteje

K: Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?

V: Szerencsére ez nagyon ritkán fordul elő, hiszen a futárcégnek is vigyáznia kell a hírnevére, így az az érdeke, hogy épségben adja át a csomagokat. Kérjük, hogy a dobozt kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni. Ha olyan sérülést tapasztal a dobozon, mely a benne lévő áru károsodására utal, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban térítésmentesen cserélni a küldeményt. A csomagokat mindig a lehető legbiztonságosabb módon csomagoljuk, hogy minimálisra csökkentsük a sérülés esélyét. Ha magán a dobozon van egy kis horpadás vagy karcolás, az még nyilvánvalóan nem utal a benne lévő termék sérülésére. Ha viszont olyan sérülést tapasztal, mely valós sérülésre utal, akkor kérjük a fenti módon szíveskedjen eljárni, ezután haladéktalanul lépjen ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatba az info[kukac]mindentkapni.hu emailcímen vagy a 20/342-1511-es telefonon.
Megértését köszönjük.

Lap teteje

K: Mit jelent pontosan a szállítási határidőnél az "1 munkanap"?

V: Ha egy terméknél ezt látja kiírva, akkor az a termék van raktáron. Ha a megrendelést az adott munkanapon 13:00-ig megkapjuk (és a megrendelésben csak olyan termékek szerepelnek, amelyek mindegyike van raktáron), akkor azonnal, még aznap el tudjuk küldeni a csomagot. Ez azt jelenti, hogy a csomag a következő munkanapon fog érkezni (hétvégén és ünnepnapon a futárszolgálat nem szállít).

Abban az esetben, ha egy adott termékből nagyobb mennyiséget rendel, mint amennyi raktáron van, akkor a fennmaradó mennyiséget meghozatjuk, így a szállítási határidő némiképp módosulhat.

Lap teteje

K: Mit jelent pontosan a szállítási határidőnél az "1-8 munkanap"?

V: Webáruházunk közel 4000 terméket, valamint ezek méret- és színvariációit forgalmazza. Bármennyire is szeretnénk, nem tudunk minden egyes termék minden méret- és színsorát raktáron tartani. Általában igaz az, hogy a hiányzó termékeket 2-3 munkanapon belül meg tudjuk hozatni. Azért írunk 1-től 8 napig terjedő intervallumot, mert lehetséges, hogy a termék van raktáron, és akkor azonnal, még aznap el tudjuk küldeni. Ha nincs raktáron, akkor maximum 8 munkanapon belül mindenképp beszerezhető, még valamilyen váratlan esemény bekövetkezése esetén is. Természetesen minden esetben igyekszünk ettől hamarabb teljesíteni a megrendeléseket, nem szoktuk kivárni a 8 munkanapot: amint a megrendelés minden terméke raktáron van, azonnal küldjük a csomagot.

Lap teteje

K: Mit jelent pontosan a szállítási határidőnél a "2-3 hét"?

V: Ezek a termékek nincsenek jelenleg raktáron, és beszerzésük hosszabb időt vesz igénybe, mivel ezeket külföldről kell meghozatnunk. Pontosabb dátumot ez esetben nem tudunk mondani. A szállítmányokat csak 2-3 hetente szoktuk indítani a külföldi partnereinktől.

Lap teteje

Mindent Kapni Webáruház
Mindent Kapni Webáruház logó